Právě hraje:


Živé vysílání







 

Reklamační řád

Zboží můžete reklamovat do dvou let z důvodu vady nebo do 14 dnů bez udání důvodu. Pro úspěšné vyřízení potřebujeme informaci o reklamaci, pokud možno předem (e-mailem, poštou nebo telefonicky - kontakty zde), případně ji přiložit k reklamovanému zboží. Tato zpráva by měla obsahovat Vaše jméno, číslo faktury nebo objednávky, název titulu, důvod reklamace (popis případné závady) a Vaše požadavky na vyřešení (výměna za bezvadné zboží, výměna za jiný titul, vrácení peněz). Vaši reklamaci vyřídíme co nejdříve, nejpozději do 30 dnů od jejího oznámení.

Při vrácení zboží do 14 dnů Vám do dvou týdnů od oznámení o vrácení zboží uhradíme celou Vámi zaplacenou částku včetně poštovného. Platbu můžeme vrátit nejdříve v okamžiku, kdy dostaneme vracené zboží. Poštovné, které platíte při vracení zboží v tomto případě nehradíme.

V případě reklamace z důvodu vadného zboží hradíme všechny náklady, včetně veškerého poštovného.

Pokud Vám přijdou CD s poškozenými krabičkami, rádi Vám pošleme zdarma nové obaly. Při jejich objednávce prosím uveďte Vaše jméno a adresu a počet.